Inchiziție la Teatrul Ariel! În rolul principal directoarea adjunctă ediție tiparită

30 Sep 2019
Inchiziție la Teatrul Ariel! În rolul principal directoarea adjunctă foto facebook
Teatrul „Ariel” este din nou scena unor întâmplări neplăcute. Actori care joacă împreună de ani de zile sunt nevoiți să stea sub incidența unui cod de etică inchizitor, comandat chiar de către tânăra jună actriță Anca Olteanu, director adjunct al teatrului. Situația e oarecum înjositoare pentru ceilalți colegi ai dânsei, actori și ei. Cu un comportament abuziv și dictatorial, domnița se simte în „Ariel”, instituție plătită din bani publici, ca pe moșia ei. Noul cod de etică al teatrului, vânturat în ultima vreme cu mare tam-tam, este un mix neinspirat între codul Primăriei și un cod ale cărui principii pot constitui oricând subiectul sau obiectul unui dosar penal de abuz în serviciu.
”Nemulțumită și enervată fiind de faptul că e distribuită în roluri de cenușăreasă, femeie de moravuri ușoare, precum și alte roluri minore, inchizitoarea încearcă să-și pună colegii subalterni cu „botul pe labe”, inventând tot felul de aiureli instituționale care să îngrădească dreptul lor la liberă exprimare. Cei care au examinat-o nu i-au spus că orice funcție de conducere presupune nu doar să fii „zbir”. Trebuie să fii tolerant și să dai dovadă de spirit de colaborare. Mai mult decât atât, tu însăți ar trebui să ai o conduită exemplară. Își exercită funcția de pe poziții de forță, în condițiile în care nu face absolut nimic, ba din contră, încurcă. Se impune ca acțiunile necontrolate și haotice ale domniței să fie cumva curmate. Aparițiile ei pe scenă au un iz nu de talent, ci de infatuare teatrală. Unic în peisajul teatrului vâlcean.
Goange Marinescu sigur o trimitea la origini, după primul casting, iar Dan Micu i-ar fi dat papucii în secunda doi. Nu-i plac rolurile în care joacă. Dar nici nu ar putea vreodată să abordeze vreun rol de substanță. Asta pentru că îi lipsește din bagaj talentul, carisma și cultura teatrală. Mult tupeu, foarte mult. Își comandă la finalurile fiecărui spectacol zeci de buchete de flori, crezând, în naivitatea ei, că ele sunt rodul interpretării ei magnifice.E de fapt doar o modalitate stupidă de a deraia înimpostură. De aici poate și comportamentul oarecum dezaxat pe care îl are în diverse situații”, arată semnatarul unei petiții trimise redacției noastre, care dorește să-ți păstreze anonimatul.
Evaluaţi acest articol
(9 voturi)

Editorial

13
Feb2020
Distrugerea României

Distrugerea României

Written byRomeo POPESCU

Cei care conduc destinele românești după 1989 pot fi  considerați trădători de țară. După asasinarea Ceaușeștilor, România a intrat în stare de ocupație nedeclarată și plătește tribut. Cum altfel explicați distrugerea sistematică a economiei, din ordinul și cu supervizarea celor...

Opinii

30
Ian2020
Virusomania tâmpește România

Virusomania tâmpește România

Written byMagda POPESCU

Știrile care vin din China sunt tot mai alarmante în ceea ce privește noul virus gripal descoperit acolo. Însă, în România, în loc să tratăm, la nivel public și informațional, această situație cu responsabilitate și discernământ, se titrează cât mai...