Ziar de opinie și luptă împotriva corupției, crimei organizate, criminalității economico-financiare și abuzurilor.Ziar de opinie și luptă mpotriva corupției, crimei organizate, criminalității economico-financiare și abuzurilor.
"La ce-i bună libertatea cuvântului, daca nu te poți folosi de ea?" 

Ultima oră


6 ÎNTREBĂRI ESENŢIALE despre clipul de promovare turistică a României! Senatorul Bulacu a sesizat mai multe inadvertenţe ediție tiparită

27 Mar 2019
Recent, a fost lansat pe piaţă de către Ministerul Turismului un nou clip de promovare turistică a României. Senatorul liberal de Vâlcea, Romulus Bulacu, i-a adresat, zilele trecute, câteva întrebări ministrului Turismului Bogdan Gheorghe Trif despre cum a fost realizat acest clip şi despre cum va fi el promovat în perioada următoarea astfel încât numărul turiştilor care aleg să-şi petreacă vacanţa în România să crească considerabil.
“Recent, ați lansat clipul video de promovare turistică a României. Având în vedere, caietul de sarcini publicat pe site-ul ministerului, vă rog să-mi comunicați, punctual, răspunsul pentru următoarele întrebări:
1. Ce s-a întâmplat cu variantele prevăzute inițial, respectiv prezentările în engleză, spaniolă și franceză și subtitrările aferente?
2. Clipurile pentru piețele de incoming se fac în engleză, în limba țării de adresabilitate a clipului, în limba țării de destinație, dar cu subtitrare în engleză, sau fără mesaj voce, doar cu fundal sonor. În final, cărei piețe vă adresați, având în vedere că varianta prezentată este doar în limba română, fără subtitrare?
3. Este tot mai greu să intrați în mintea consumatorului. De aceea, vă întreb ce studiu se află în spatele realizării clipului, ce anume a determinat prezentarea anumitor obiective turistice, în dauna altora?
4. Ați cerut, de asemenea, ca la finalul prezentării, să fie marcată, printr-un carton, Președinția Consiliului UE 2019. Din ce motive ați renunțat la această idee de promovare?
5. Dacă bugetul inițial propus a fost 190.000 fără TVA, la cât se ridică, în final, costurile totale pentru clipul de promovare?
6. Vor mai exista, așa cum a fost cerut inițial, și variantele scurte de 10, 15 și respectiv 30 de secunde?”, susține senatorul Romulus Bulacu.
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
Magda POPESCU

Autorul acestui material de presă poate fi contactat pe email la adresa magda.popescu@voceavalcii.ro
Urmariți acest autor și pe Google Plus

valoris
Pensiunea Iulia site
Pensiunea Bradul site
uzina mecanica
 
annabella