FOTO: Noul MALL din Râmnicu Vâlcea capăta contur!

08 Oct 2017
Shopping City Râmnicu Vâlcea este o investiție de 40 de milioane de euro ce va număra zeci de branduri, printre care se numără: New Yorker, Hervis, Orsay, English Home, Noriel, Jysk, Top Shop, Pepco, Meli Melo, Office Shoes, KFC, Spartan și Maxbet.
Din suprafața închiriabilă totală de 27.900 de metri pătrați, 24.000 de metri pătrați vor fi dedicați brandurilor de fashion, hipermarketului și serviciilor, iar circa 2.000 de metri pătrați vor fi rezervați zonei de divertisment: săli de cinema, restaurante și cafenele, săli de bowling, biliard, loc de joacă pentru copii, cazinou și o terasă de peste 350 de metri pătrați.
Shopping City Râmnicu Vâlcea, centrul comercial dezvoltat de NEPI Rockcastle, care va fi inaugurat la sfârșitul acestui an, va avea, în premieră pentru oraș, un hipermarket Carrefour.
„Acest centru comercial nu va fi doar o destinație de shopping și petrecere a timpului liber, ci și un motor pentru economia locală, generând mii de locuri de muncă”, a declarat Adina Ciobanu, asset manager în cadrul NEPI, pentru newmoney.ro.
Evaluaţi acest articol
(16 voturi)

Editorial

13
Feb2020
Distrugerea României

Distrugerea României

Written byRomeo POPESCU

Cei care conduc destinele românești după 1989 pot fi  considerați trădători de țară. După asasinarea Ceaușeștilor, România a intrat în stare de ocupație nedeclarată și plătește tribut. Cum altfel explicați distrugerea sistematică a economiei, din ordinul și cu supervizarea celor...

Opinii

11
Iun2020
Alianța care poate arunca în aer scena politică din Vâlcea

Alianța care poate arunca în aer scena politică din Vâlcea

Written byMagda POPESCU

Țineți minte cinci cuvinte: Buican vrea să fie președinte! Cine subestimează capacitatea politică a lui Cristian Buican face o greșeală imensă. Omul este un adevărat animal politic care știe ce vrea, dar și mai mult, știe și cum poate obține...