/* winmedia nov2017*/ /* end winmedia nov2017*/
Ziar de opinie și luptă împotriva corupției, crimei organizate, criminalității economico-financiare și abuzurilor.Ziar de opinie și luptă mpotriva corupției, crimei organizate, criminalității economico-financiare și abuzurilor.
"La ce-i bună libertatea cuvântului, daca nu te poți folosi de ea?" 

De ce să oferi carduri de masă angajaţilor dacă eşti IMM

Tichetele de masa oferite pe suport electronic sub forma cardului de masa au multiple avantaje atat pentru angajatori, cat si pentru angajati.

Cu siguranta si angajatii tai ar aprecia posibilitatea de a avea un card de masa pe care sa-l foloseasca atat pentru plata unui pranz sanatos in timpul programului de lucru, cat si pentru cumpararea de produse alimentare pentru acasa. In acest fel, salariatii tai vor simti implicarea ta ca angajator in cresterea nivelului lor de trai si vor avea o viata echilibrata la locul de munca. De asemenea, fiind vorba de un card contactless, acestia vor putea efectua plati simple si rapide, evitand socotelile anevoioase la casa de marcat, cardul permitand plati fractionate din valoarea unui tichet.

In cazul in care te preocupa costurile, este important sa stii ca, oferind carduri de masa, vei beneficia de avantaje fiscale importante. Cardurile de masa sunt scutite de la plata taxelor social-salariale si sunt deductibile la plata impozitului pe profit, ceea ce va rezulta intr-un cost cu aproximativ 40% mai mic, comparativ cu aceeasi suma oferita in bani. Astfel, datorita taxelor salariale si patronale 0, compania va face o economie lunara de 155 de lei pentru fiecare angajat (aceasta suma reprezinta contravaloarea taxelor catre bugetul general consolidat, in cazul in care salariul net ar fi marit cu 332 lei. 332 lei = contravaloarea tichetelor de masa - valoare maxima de 15,09 lei / tichet masa, aferenta unei luni cu 22 de zile lucratoare).

Prin implementarea sistemului de tichete de masa electronice, vei avea 100% salariati motivati cu 0% efort investit. Este nevoie de o singura comanda la patru ani si de o alimentare lunara a cardurilor care se realizeaza prin doar cateva click-uri de pe platforma chequeonline.ro. Pe parcursul intregului proces, beneficiezi de consultanta gratuita din partea echipei Up Romania, care te va ajuta sa-ti personalizezi oferta in functie de nevoile si particularitatile firmei tale.

Beneficiarii cardurilor de masa Chèque Déjeuner isi pot achizitiona produse alimentare din toate marile retele comerciale, acestia avand la dispozitie si o vasta gama de restaurante, companii de catering si fast-food-uri la nivel national.

Utilizatorii cardurilor au posibilitatea de a fi in permanenta informati despre soldul si tranzactiile efectuate prin intermediul platformei www.chequeonline.ro, prin aplicatia pentru mobil Card UpRomania, serviciul Up SMS, serviciul IVR, dar si prin Call Center-ul dedicat utilizatorilor de carduri de masa Chèque Déjeuner.

Up Romania, noua identitate a Chèque Déjeuner Romania, face parte din Grupul Up, o companie internationala si solida. Este prezenta in 17 tari si are o experienta de peste 50 de ani in domeniul furnizarii de produse si servicii pentru motivarea si fidelizarea angajatilor, recompensarea si stimularea vanzarilor, precum si instrumente pentru sustinerea programelor si proiectelor sociale.

Intra pe card-de-masa.ro sau pe upromania.ro si comanda cardurile de masa Chèque Déjeuner pentru salariatii tai!
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
Ana Maria Gheorghe

Autorul acestui material de presă poate fi contactat pe email la adresa: ana.maria.gheorghe@voceavalcii.ro
Urmăriți acest autor și pe Google Plus